ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:4ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ”ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ”

Στο πλαίσιο δράσεων που υλοποιήθηκαν κατά την υλοποίηση εργαστηρίων του 4ου Θεματικού κύκλου ,οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου με έναυσμα τις καιρικές συνθήκες προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν καθημερινά χρησιμοποιώντας πολυτροπικά μέσα, ενώ τις συσχετίζουν με τις επιδράσεις  που έχουν στην καθημερινότητά τους .Το εκπαιδευτικό υλικό στο οποίο στηρίχθηκαν οι δράσεις είναι από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ STEM,(Hellenic Education Society for STEM),ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ .Τα παιδιά μέσα από δραστηριότητες STEM-STEAM κατάφεραν να  συλλέξουν δεδομένα τόσο με απλά όργανα που κατασκεύασαν τα  ίδια όσο και με την βοήθεια λογισμικών. Η χρήση των ρομποτικών συσκευών ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο καλλιέργειας μιας δομημένης νοητικής διαδικασίας της μορφής Προβληματίζομαι -Σκέφτομαι – Ενεργώ, με επεκτάσεις στη συνολική νοητική ανάπτυξη των μαθητών. Με τις προτεινόμενες διαδικασίες γίνεται η σύνδεση των καιρικών φαινόμενων με τις επιδράσεις τους στις κοινωνίες και το περιβάλλον, μέσα από παιγνιώδεις διαδικασίες, ενώ η χρήση των ψηφιακών μέσων είναι στοχευμένη και συνδυαστική. Οι δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν ανήκαν σε ένα πρόγραμμα με τον τίτλο: “Ο καιρός στο 3ο Νηπιαγωγείο προβλέπεται αίθριος”

https://read.bookcreator.com/NCZ1vRNyICT7nyQ1rBvtSeCYKea2/aSLfV73fRqOw3MLN-twPmg

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *